Futyulos logo

Projekt:

A Zwack  Fütyülős likőrcsalád csomagolásának modernizálása és a termék identitásának újraalkotása 25-35 év közötti férfi célközönség számára.

Koncepció

Minden ízt egy vonzó női figura személyesít meg.
Az italon áttűnő rendhagyó, intuitív design a vásárló kíváncsiságára hat.
A palackot kézbevéve, a cimke belső oldalát vizsgálva és a palackot forgatva létrejön a termékkel egy interaktív, személyes  kapcsolat, mielőtt megkóstolta volna.
“Neked melyik az eseted?”

ízek:

Csokoládés Mogyoró, Pisztáciás, Epres Rosé, Mézes Barack, Cseresznye, Kék Áfonya, Karamellás Zöldalma, Barack, Málna, Bodza, Szilva, Meggy

words-2

Varázslat az üvegben

Az italon áttűnő intuitív design a vásárló kíváncsiságára hat.
A palackot kézbevéve, a cimke belső oldalát vizsgálva és a palackot forgatva létrejön a termékkel egy interaktív, személyes  kapcsolat, mielőtt megkóstolta volna.